1 år har gått

Att starta A FEW, med ambitionen att vara uppdragsgivarens bästa vän i alla frågor kring strategisk försäljning och marknadsföring, känns såhär drygt ett år senare fantastiskt bra. Och uppskattat! Många vittnar om behovet av en part som inte primärt är ute efter ditt marknadskonto, utan som genuint brinner för att bidra till en bättre affär.

Sedan tidigt i A FEW:s historia har vi ett femårigt samarbete med Säfsen Resort AB att strategiskt leda marknads- och försäljningsfrågor, med ambitionen att kraftigt öka antalet skidåkare med hjälp av inte följa strömmen, utan tänka nytt och bidra till att lyfta fjällnäringen till nästa nivå. Kul och behövligt tycker vi.

Vi är också stolta och glada över vår senaste- och stora uppdragsgivare Henderson, som äger och förvaltar fastigheter över hela världen, i norden främst köpcentrum. Vi centrumleder Tuna Park i Eskilstuna samt bidrar med rådgivning för köpcentrumen Krämaren och Vågen i Örebro. Henderson är i och med detta lite av pionjärer i en i övrigt ingengörstyngd bransch, att verkligen låta upplevelsen stå i centrum, parallellt med traditionella fastighetsfrågor.

Den här texten är tidigare publicerad i vårt månadsbrev, du kan också prenumerera på A FEW News.

maj, 21, 2014

  A FEW

0

SHARE THIS